Asistent/ka managementu

Chtěl/a bys pracovat přímo pod vedením ředitelky v jedné z největších firem v e-commerce ve svém oboru?

Jsme česká firma s 20letou historií, která se specializuje na prodej renovované výpočetní techniky v České republice a na Slovensku. Aktuálně hledáme kolegyni/kolegu na naši pražskou centrálu, který má týmového ducha, chuť s námi držet za jeden provaz a budovat silnou firmu na českém trhu.

Jak bude vypadat Tvá náplň práce?

  • Denně budeš pracovat s čísly, zpracovávat data pro ředitelku a manažery
  • Čekají tě nestandardní úkoly, ale i denní rutina
  • Budeš písemně komunikovat se zahraničními dodavateli a s našimi českými i zahraničními partnery
  • Budeš kompletně zaštiťovat celou administrativu firmy
  • Tvá každodenní činnost se bude týkat práce v ERP systému Abra Gen a v Microsoft Office
  • Organizování schůzek, výběrových řízeních a reprezentace firmy při důležitých jednáních bude také tvoje náplň práce

Co od Tebe budeme požadovat?

  • Naprosto zásadní je pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatné práce
  • MS Office, zejména Word a Excel musí být tvůj kamarád
  • Znalost anglického jazyka minimálně pro základní domluvu
  • Analytické myšlení by ti nemělo být cizí
  • Praxe není nutná, ale vítána

Co Ti nabízíme?

  • Skvělý kolektiv s přátelskou šéfovou, která má ráda otevřenou komunikaci
  • Různorodou a zajímavou práci, u které můžeš ukázat, co v tobě je
  • Motivační mzdové ohodnocení, odměny za výborné výsledky
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Benefity ve formě sick days, vzdělávání, zaměstnaneckých nákupů, teambuildingových akcí a mnoho dalších
  • Moderní pracoviště, které je dobře dostupné jak MHD, tak i autem

Mzda: 30 000 ‍–‍ 39 000 Kč
Nástup: možný ihned
Jiné sdělení: plný úvazek


Odesláním životopisu či žádosti o zprostředkování zaměstnání souhlasíte se zpracováním Vašich osobních dat dle zákona č.101/2000 sb.

Životopis zašlete na emailovou adresu 
veronika.lisa@incomputer.cz