Způsoby dodání

Při nákupu v našem internetovém obchodě si můžete vybrat z různých možností dopravy a platby. Výběr dopravce a způsobu platby Vám bude umožněn v objednávkovém procesu v košíku.

Způsob dodání Přepravce Cena dopravy Odběrné místo
Osobní odběr ZDARMA inComputer s.r.o.
PPL PPL 99 Kč za každých 10 Kg Na jakékoliv adrese v ČR
PPL ParcelShop PPL 79 Kč za každých 10 Kg Výdejní místo ParcelShop
Zásilkovna Zásilkovna 89 Kč - limit do 5 Kg Výdejní místo Zásilkovna

PPL

Společnost PPL doveze Vaši objednávku rychle a bez problémů až k Vám na adresu, kterou uvedete v objednávce.
O přesném času doručení budete informování e-mailem nebo SMS zprávou. PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu již od roku 1995.

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.

  • Pokud zadáte formu úhrady bankovním převodem či kartou online, budeme zboží expedovat následující pracovní den po připsání platby na náš účet.
  • Pokud si k notebooku / počítači přiobjednáte službu Balíček, rozšíření RAM, nebo disku, může se prodloužit termín expedování o 1 den.

Jednotná cena dopravy je 99 Kč za každých 10 Kg započítané hmotnosti balíku.

V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek +29 Kč.

Při objednání způsobem PPL ParcelShop se na dopravu vztahuje cena 79 Kč při platbě předem
PPL ParcelShop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje výdej zásilek PPL. Příjemce a odesílatel zásilky se nemusí vázat na určitý čas doručení, balík lze vyzvednout v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

Vyberte si z téměř 3 100 výdejních míst. V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu

 

Zásilkovna

Nechcete čekat na kurýra? Vyzvedněte si zásilku na jednom z tisíců výdejních míst. Vyberte si to, které máte po ruce, a pro zásilku si sem skočte, až budete mít čas.

  • Tisíce výdejních míst po celé ČR.
  • Na výdejním místě stačí kód z SMS či e-mailu, žádné prokazování totožnosti.
  • Dobírku za zásilku můžete zaplatit v hotovosti, nebo pomocí platební karty.

Krátí se Vám lhůta pro vyzvednutí zásilky? V mobilní aplikaci Zásilkovna si ji můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.

Jakmile vyřídíme Vaší objednávku a předáme zboží přepravci, obdržíte e-mail s trasovacím číslem. Cestu zásilky tak můžete sledovat online.
 
Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

  • Zasíláme pouze zboží do hmotnosti 5 Kg včetně obalu.
  • Tento způsob dopravy není možný zvolit pro vybrané stolní počítače a LCD monitory z důvodu nadměrné velikosti.
  • Maximální cena objednávky je 20 000 Kč na jednu objednávku bez rozdílu způsobu úhrady.

Jednotná cena dopravy je 89 Kč za jednu objednávku.

V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek +29 Kč.

 

Osobní odběr

Nákup na osobní odběr je ihned k vyzvednutí na naší pobočce v Praze, kde se můžete poradit s našimi specialisty a zboží si osobně prohlédnout.

Adresa:
U Pekáren 1644/1a
102 00 Praha - Hostivař

Otevírací doba:
Po - Pá: 9:00 - 18:00
So - Ne: Zavřeno

Mapa:

Mezinárodní doprava ostatní země

Při zasílání do zahraničí jsou ceny individuální dle ceníku dopravce.
Informace, o přesné ceně konkrétní zásilky, lze získat u pracovníka expedice naší společnosti.

Ceník doběrečného zahraničí

Na dobírku do zahraničí /ostatní země) neposíláme, vždy pouze platba předem převodem na český nebo euro účet.

Poškození zásilky v průběhu přepravy

Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.