Nejčastěji kladené dotazy

Chcete se zeptat na stav vaší objednávky, vrátit zboží, nebo ho reklamovat? Neztrácejte čas voláním či psaním e-mailů. Odpovědi na nejčastější otázky naleznete právě v tomto článku.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:
 

Na co se nás často ptáte?

Jaký je stav mé objednávky?

Stav vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení do svého profilu a po odeslání balíku vás bude informovat přepravní společnost (PPL, Zásilkovna apod.). V případě osobního odběru vám přijde oznámení o připravené objednávce k vyzvednutí!

Co znamená kvalita B u zboží?

U kategorie B je vidět větší míra opotřebení a můžou se vyskytovat malé kosmetické vady jako bouchnuté rohy, poškrábané těla a drobné oděrky na displeji. Výhodou je extrémně nízká a to s minimálním rozdílem kvality. Naše "béčko" se vyplatí!

Kde najdu fakturu?

Faktura vám přišla do e-mailu, který jste uvedli při objednávce či registraci. Pokud ji nemůžete najít, napište nám na obchod@incomputer.cz s číslem objednávky a obratem vám ji pošleme.

Kam mám poslat reklamaci?

Reklamaci pošlete s vyplněným reklamačním protokolem na pobočku do Prahy nebo Bratislavy, případně nám to můžete přinést osobně.

Více zde

Kdy vás zastihnu na prodejně?

Na prodejně jsme každý všední den od 9:00 do 18:00. O víkendu máme kromě výjimek zavřeno.

Více zde

Je možné si předem zboží prohlédnout?

Ano na prodejně je možné si zboží vyzkoušet a prohlédnout. Doporučujeme si udělat objednávku přes eshop, aby jste nemuseli čekat na vyskladnění a měli zboží připravené.

Můžete mi poslat fotky konkrétního kusu?

Vady konkrétního kusu vám bohužel nemůžeme zaslat, skladem máme více jak 30 000 notebooků a je pro nás nereálné evidovat vady každého z nich.

Děláte i servis? Opravíte mi zařízení?

Klasický servis mezi službami zatím nemáme, ale to se může do budoucna změnit. Zboží zakoupené jinde tudíž musíte dát na opravu ke svému prodejci či do autorizovaného servisu.

 

Pro naše zákazníky provádíme i pozáruční opravy zboží zakoupeného u nás, a to za mnohem výhodnější ceny než kdekoliv jinde.

 

 

Nabízíte i nové zboží?

Většina našeho příslušenství je nová a nabízíme na ni 2 roky záruku.

 

Naše společnost především nabízí krátkodobě použitou IT techniku, což je obrovská výhoda, protože získáte za zlomek původní ceny vysoké modelové řady. Můžeme vám zaručit velmi vysokou kvalitu a spolehlivost daného výrobku.
 
Zboží je profesionálně testováno a čištěno, s roční zárukou.

Poskytujete prodlouženou záruku?

Bohužel, prodlouženou záruku neposkytujeme, ale vše je profesionálně otestované a funkční s roční zárukou.