Nejčastěji kladené dotazy
Chcete se zeptat na stav vaší objednávky, vrátit zboží, nebo ho reklamovat? Zde naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy týkající se našich produktů, služeb a provozu. Máme pro vás přehledné informace, které vám pomohou lépe porozumět naší nabídce a postupům.
- Dotazy k nákupu
- Dotazy k objednávce
- Doprava zboží
- Reklamace nebo vrácení zboží
- Technické problémy
- Vánoční nákupy
Dotazy k nákupu
Nevím si rady s výběrem. Můžu Vám zavolat nebo mi poradíte přímo na prodejně?
Samozřejmě, pište, volejte - jsme tu pro Vás! 😊 Naši vyškolení prodejci Vám rádi pomůžou s výběrem té správné výpočetní techniky. Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 608 146 134, napsat na email obchod@incomputer.cz nebo se osobně zastavit na naší prodejně v Praze 10 - Hostivaři, kde Vám ochotně naši prodejci poradí a pomůžou s výběrem nejvhodnějšího produktu.
Je zboží na eshopu skladem?
U nás v inComputeru zboží skladem opravdu znamená zboží skladem. 😊 Veškeré zboží, které naleznete na našem e-shopu www.incomputer.cz, máme zkontrolované a připravené k expedici, případně k osobnímu odběru na naší prodejně U Pekáren 1644/1a, Praha 10 – Hostivař. Doporučujeme přesto vytvořit objednávku na e-shopu aby Vám zboží někdo nevyfoukl.
Běžná doba dodání přepravní společností na Vaši adresu je do následujícího pracovního dne, pokud je objednávka vytvořena do 11:00 hodin.
Tato doba se může prodloužit v případě:
- využití služby změny konfigurace či instalačního balíčku, kdy je nutný servisní zásah
- úhrady zálohovým lístem, kdy je objednávka expedovaná až po obdržení platby
Můžu si notebook nebo počítač nakonfigurovat podle sebe?
Ano, většina PC a notebooků na našem webu umožňuje změnu konfigurace, a to navýšení operační paměti RAM či výměnu paměťového uložiště za disk rychlejší a s větší kapacitou. Konfiguraci si můžete nastavit sami na kartě produktu ještě před jeho vložením do košíku. Notebook se před odesláním dostane do rukou našich šikovných techniků, kteří jej upraví dle Vašich požadavků.
Mají notebooky a počítače již nainstalovaný operační systém, případně další programy?
Všechny naše notebooky a počítače mají již předinstalovaný operační systém a jsou připraveny k okamžitému používání. Konkrétní verze instalovaného operačního systému je uvedena v detailu produktu na našem webu.
Součástí instalace jsou základní programy. Našim zákazníkům proto doporučujeme službu Kompletní příprava počítače pro Windows nebo Kompletní příprava počítače Apple pro MacOS.
Jedná se o velmi oblíbenou službu, kde mimo nadstandartní kontroly počítače a celé aktualizace systému, také instalujeme výhodný balíček důležitých programů. Už se Vám tak nestane, že neotevřete přílohu v e-mailu nebo potřebný soubor (ZIP, PDF, videoformáty). V neposlední řadě instalace obsahuje i kancelářský balík abyste mohli pracovat s tabulkami, textem nebo upravovat fotografie.
Jaký je stav baterie?
Přestože se kapacita baterie u jednotlivých zařízení liší, u nás máte jistotu, že baterie je plně funkční.
Baterie jsou vždy kontrolovány zátěžovými testy. Pokud baterie nesplňuje naše vysoké standardy, měníme ji za novou. Tyto produkty najdete u nás na eshopu se štítkem "Nová baterie". Na bezchybnou funkčnost baterie také poskytujeme záruku.
Můžete mi poslat fotografie konkrétního produktu? Případně, kde si můžu zboží prohlédnout?
Vizuální stav zboží se u nás vždy dozvíte přímo na stránce produktu. Stav určujeme kategoriemi Repasované A, Repasované B, Předváděcí nebo Nové. Jak se kategorie liší se dozvíte zde
Konkrétní fotografie bohužel nejsme schopni zasílat. Nemusíte mít však obavu, všechny produkty prochází pečlivou kontrolou kvality, aby splňovaly naše standardy a rozřazení do kategorií.
Máte možnost si produkt prohlédnout osobně na naší prodejně, kde Vám naši profesionálně vyškolení pracovníci rádi poradí a pomohou s výběrem. Doporučujeme vytvořit objednávku z důvodu rezervace zboží.
Jaké dostanu k zakoupenému zboží příslušenství?
Nabízíme široký sortiment produktů, a proto se dodávané příslušenství liší podle typu zakoupeného zboží. Zde je přehled příslušenství, které obdržíte s jednotlivými kategoriemi produktů (není-li uvedeno jinak):
- Notebooky: K notebookům dodáváme napájecí adaptér a kabel. Notebooky také obsahují nainstalovaný operační systém, abyste mohli ihned začít pracovat.
- Stolní počítače a All in One (PC a AiO): K počítačům přikládáme napájecí kabel a nainstalovaný operační systém, takže jsou připravené k okamžitému použití.
- Monitory: Monitory jsou dodávány s napájecím a datovým kabelem. Typ datového kabelu závisí na konkrétním modelu monitoru, přičemž nejčastěji se jedná o DVI kabel.
- Telefony a tablety: K telefonům a tabletům dodáváme napájecí adaptér. Avšak upozorňujeme, že se již objevují modely, které výrobci dodávají bez napájecího adaptéru. Vždy se proto řiďte specifikacemi uvedenými u konkrétního produktu.
Pokud máte další dotazy týkající se příslušenství k Vašemu zakoupenému zboží, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace.
Proč se mi nezobrazují ceny z newsletteru?
Naše emailové nabídky jsou učeny pro registrované uživatele a pro zobrazení cen je potřeba se přihlásit ke svému účtu. Přehled produktů v akci najdete na našich webových stránkách v kategorii Výprodej.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se registrovat zde. Registrace není nijak složitá, zabere jen chvíli. Díky registraci získáte řadu výhod a o akčních cenách Vás budeme informovat emailem. 😊
Dotazy k objednávce
Jaký je stav mé objednávky?
Stav Vaší objednávky si můžete pohodlně zkontrolovat přihlášením do svého zákaznického účtu.
Myslíme i na neregistrované zákazníky. Informace o stavu objednávky zasíláme průběžně na email zadaný v objednávce. S dotazy se můžete kdykoliv obrátit na náš email obchod@incomputer.cz případně zavolat na telefon +420 608 146 134, kde Vám rádi poskytneme veškeré informace. 😊
Kde najdu fakturu?
Vaše faktura Vám byla doručena na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce nebo registraci. Pokud se Vám nedaří fakturu najít, nemusíte se ničeho bát. Napište nám na emailovou adresu obchod@incomputer.cz číslo Vaší objednávky. Fakturu pro Vás najdeme a zašleme na email.
Doprava zboží
Jak mohu zásilku sledovat?
Stav Vaší objednávky si můžete pohodlně zkontrolovat přihlášením do svého zákaznického účtu. Jakmile je Váš balík odeslán, budete informováni o jeho předpokládaném doručení přímo přepravní společností (např. PPL, Zásilkovna).
Pokud jste si vybrali osobní odběr, vyčkejte prosím na emailové oznámení, že Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí na naší prodejně.
Myslíme i na neregistrované zákazníky. Informace o stavu objednávky zasíláme průběžně na email zadaný v objednávce. S dotazy se můžete kdykoliv obrátit na náš email obchod@incomputer.cz případně zavolat na telefon +420 608 146 134, kde Vám rádi poskytneme veškeré informace. 😊
Kdy obdržím svou objednávku?
Veškeré zboží na našem webu máme skladem, zkontrolované a připravené ihned k expedici, případně k osobnímu odběru na naší prodejně.
Pokud stihnete udělat objednávku do 11:00 hodin, s největší pravděpodobností ji obdržíte již následující pracovní den.
Tato doba se může prodloužit v případě:
- využití služby změny konfigurace či instalačního balíčku, kdy je nutný servisní zásah
- zvolení úhrady zálohovým listem, kdy je objednávka expedovaná až po obdržení platby
Jakmile je Váš balík odeslán, budete informováni o jeho předpokládaném doručení přímo přepravní společností (např. PPL, Zásilkovna) . Pro více informací nás můžete kontaktovat emailem nebo telefonicky na čísle +420 608 146 134.
Naše otevírací doba je:
Po - Pá: 9:00 - 18:00
So - Ne: Zavřeno
Kde máte prodejnu a jaká je otevírací doba?
U Pekáren 1644/1a
102 00 Praha 15 - Hostivař
Po - Pá: 9:00 - 18:00
So - Ne: Zavřeno
Tel.: +420 608 146 134
Tel.: +420 778 403 680
Na naší kamenné prodejně si můžete ZDARMA vyzvednout zboží, které jste objednali přes e-shop. Objednané zboží si zde můžete i prohlédnout. Náš odborně vyškolený personál je vždy připravený Vám ochotně a profesionálně poradit a pomoci.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Možností máte hned několik. Můžete se zastavit přímo na naší prodejně v Praze 10 - Hostivaři, kde Vás rádi přivítáme a poradíme. Nebo si můžete vybrat mezi dopravci - PPL / PPL ParcelShop a Zásilkovna.
Jak zboží balíte?
U repasovaných produktů většinou nebývá původní originální obal. Pro naše notebooky tak využíváme speciálně vyrobené krabice tak, aby byly dostatečně chráněné i při přepravě přepravní společností. Rozměrnější produkty jako jsou PC, LCD atp. balíme individuálně dle potřeby, ale vždy tak, aby byly při přepravě dostatečně chráněny před poškozením.
Pokud by přeci jen došlo k poškození v dopravě, kontaktujte nás na emailu obchod@incomputer.cz
Reklamace nebo vrácení zboží
Jak mám řešit případnou reklamaci?
Pokud Vás potkala ta smůla a máte nějaký problém se zařízením od nás, napište nám na email obchod@incomputer.cz. Vše nám důkladně popište, vždy se domluvíme na nejlepším řešení.
Velká část problémů se dá vyřešit na dálku. Pokud se to nepovede vyřešit, požádáme Vás o zaslání nebo osobní doručení na naši prodejnu U Pekáren 1644/1a, 102 00 Praha 15 – Hostivař na reklamaci. Doporučujeme i důkladné zabalení, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do krabice nám prosím přiložte vyplněný Formulář pro reklamaci. Ten urychlí vyřízení Vaší reklamace.
Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?
Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, vůbec se nic neděje. Kupující spotřebitel má nárok na vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu v případě nákupu prostřednictvím komunikace na dálku, tedy i v případě objednávky na našem webu. Stačí zboží zaslat zpět nebo ho vrátit osobně na naši prodejnu a my se o zbytek již postaráme.
Doporučujeme přiložit vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Velmi se tím celý proces vrácení urychlí a Vy budete mít své peníze brzy zpátky na účtu.
Co musím přiložit k reklamovanému zboží?
K reklamovanému zboží přiložte kopii prodejního dokladu a vyplněný Reklamační protokol. Pro co nejrychlejší vyřešení je důležité, co nejlépe popsat případný problém.
Ještě před tím, než nám reklamaci odešlete, zkuste kontaktovat naše pracovníky na emailu obchod@incomputer.cz nebo na telefonním čísle +420 608 146 134. Nejčastější problémy u PC a notebooků nejsou vadou zařízení, ale instalací nevhodného softwaru či jeho nastavení, což jde v mnoha případech vyřešit i odbornou radou bez nutnosti zboží zasílat.
Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
Všechny reklamace které obdržíme zpracováváme ihned bez odkladu, abyste zařízení měli co nejdříve zpět. Avšak nikdy na úkor kvality a poctivé diagnostiky.
Po přijetí reklamace k nám Vám přijde potvrzovací protokol. Na protokolu je napsaná zákonná lhůta 30 dní (pro firmy 90 dní). Jedná se o zákonné lhůty pro vyřízení reklamace. Reklamace u nás bývají zpravidla vyřízené mnohem dříve.
Jak a kde si vyzvednu vyřízenou reklamaci?
O vyřízení reklamace informujeme zákazníka vždy emailem. Vyřízené reklamace osobně doručené na prodejnu můžete vyzvednout opět na prodejně po předložení dokladu o přijetí reklamace, vydaného naším pracovníkem při jejím příjmu. Pokud by Vám nevyšla cesta, rádi Vám zašleme reklamaci na Vámi vybranou adresu. Reklamace zaslané k nám odesíláme zpět na adresu vyplněnou v reklamačním protokolu.
Technické problémy
V notebooku je heslo, nemohu se přihlásit do systému.
V systému není vyžadováno žádné heslo. Společnost Microsoft i přesto v zájmu ochrany uživatelů občas při prvotním spuštění zobrazí okno ke změně hesla.
Pro pokračování bez zadání hesla máte 2 možnosti:
- nic nevyplňovat a jen stisknout klávesu 3x Enter
- kliknout myší na šipku (viz obrázek) a poté jen "odklikat" další 2 obrazovky
Pokud si budete chtít zadat vlastní heslo do Windows, postupujte, prosím, takto:
- ponechte horní pole volné
- do pole "nové heslo" napište heslo, které chcete nastavit
- do pole "potvrdit heslo" zapište nové heslo podruhé
- klikněte na šipku, viz. obrázek
Heslo si můžete nastavit kdykoli později přímo přes nastavení uživatele ve Windows.
Děláte i servis? Opravíte mi zařízení?
Klasický servis mezi službami zatím nemáme. Zboží zakoupené od jiného prodejce tak musíte dát na opravu tam, kde jste ho zakoupili, nebo do autorizovaného servisu.
Pro naše zákazníky provádíme i pozáruční opravy zboží zakoupeného u nás, a to za mnohem výhodnější ceny než kdekoliv jinde.
Vánoční nákupy
Do kdy je možné objednat zboží s garancí dodání do Vánoc?
Víme, jak je obzvláště před Vánocemi důležité, aby Váš dárek byl doručen včas. Abychom stihli Vaše dárky doručit pod stromeček, doporučujeme objednat nejpozději do pátku 20. prosince 2024 do 11.00 hodin. Tím máte garanci doručení do Vánoc.
Pokud chcete mít jistotu vyzvednutí do Vánoc, můžete si zásilku objednat na osobní odběr na naši prodejnu ZDARMA. Budeme tu pro Vás až do 23.12.2024, a to do 18:00 hodin.
Jakou máte vánoční otevírací dobu?
Během Vánoc máme trochu jiný režim, abyste si mohli v klidu vyzvednout dárky.
Běžná otevírací doba:
Po - Pá: 9:00 - 18:00 hodin
So - Ne: Zavřeno
Speciální otevírací doba v prosinci:
14. 12. 2024 (sobota): 10:00 - 16:00 hodin
21.–22. 12. 2024 (víkend před Vánocemi): 10:00 - 16:00 hodin
23. 12. 2024 (pondělí): 9:00 - 18:00 hodin
24. 12. 2024 (Štědrý den): Zavřeno
25.–26. 12. 2024 (svátky): Zavřeno
27.–29. 12. 2024: 9:00 - 18:00 (běžná otevírací doba)
30. 12. 2024 (pondělí): 9:00 - 18:00 hodin
31. 12. 2024 (Silvestr): 9:00 - 12:00 hodin
1. 1. 2025 (Nový rok): Zavřeno
2. 1. 2025 (čtvrtek): návrat k běžné otevírací době (9:00 - 18:00 hodin)
Pokud máte další otázky, rádi Vám pomůžeme! 😊
Jaké jsou možnosti doručení a které jsou nejrychlejší?
U nás si vyberete z několika způsobů doručení, aby to pro vás bylo co nejpohodlnější:
Způsoby dopravy:
- Dopravce PPL
- Zásilkovna
- Osobní odběr
Nejrychlejší a nejjednodušší možnost doručení Vašeho zboží je kombince platby kartou online s dodáním dopravcem PPL. Pokud objednáte zboží do 11:00 hodin, zásilku Vám doručíme do druhého pracovního dne. Osobní odběr u nás na kamenné prodejně v Praze 10 - Hostivaři je možný ihned.
Tato doba se může prodloužit v případě:
- využití služby změny konfigurace či instalačního balíčku, kdy je nutný servisní zásah
- zvolení úhrady zálohovým listem, kdy je objednávka expedovaná až po obdržení platby
Máte další otázky? Jsme tu pro vás!
Mohu vrátit nebo vyměnit dárek po Vánocích?
Samozřejmě, nevhodný dárek lze vrátit či vyměnit, vždy do 14 dnů od zakoupení. Jak zboží vrátit naleznete v našich reklamačních podmínkách, případně jsme tu pro Vás na telefonním čísle +420 608 146 134 nebo emailu obchod@incomputer.cz.
Jaké máte možnosti platby?
U nás si vyberete z několika způsobů platby, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější:
Způsoby platby:
- Kartou online
- Převodem z účtu (zboží se odesílá následující den po připsání platby na účet)
- V hotovosti nebo kartou při osobním odběru
- Na splátky, a to s možností odkladu platby až na 3 měsíce
Máte další otázky? Jsme tu pro vás!
Mohu u Vás nakoupit s odkladem platby?
Ano, s námi si můžete dopřát vánoční pohodu bez starostí o okamžité výdaje! Díky spolupráci s Home Creditem nabízíme možnost odložených splátek:
- Nakupte dárky teď, splácejte až příští rok! 🎁
- První splátku zaplatíte až po 3 měsících
- Celková délka splácení: 11 měsíců
- Nabídka platí pro nákupy od 2 000 Kč včetně DPH
- RPSN: 17,4 %
Tato možnost je ideální pro větší nákupy elektroniky, notebooků nebo telefonů. Díky tomu si můžete užít Vánoce naplno a řešit finance až v novém roce.
Pokud vás tato možnost zajímá, rádi vám poskytneme více informací nebo Vám s výběrem pomůžeme. 😊
Doporučené články:
- Typy notebooků
- Kancelářský, herní nebo All-in-one? Jaký počítač si vybrat
- Jak vybrat herní notebook: Pohlídejte si tyto základní parametry
- HDD nebo SSD
- Stolní počítač, nebo notebook? Prozradíme vám pro i proti
- Jak vybrat napájecí zdroj pro notebook
Nenašli jste, co jste potřebovali?
Napište nám nebo zavolejte na telefonní číslo +420 608 146 134. Naše zákaznická podpora je připravena Vám zodpovědět všechny Vaše dotazy.
Kontaktní formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.