Způsob dodání | Notebooky repasované se zárukou | inComputer.cz - slevy až 79%

Způsob dodání

Česká republika

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby PPL. Expresní přepravce PPL CZ, s.r.o.
Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude sdělen na vyžádání pracovníkem expedice.
V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek 1x 129,- s DPH za každý balík.

Slovenská republika

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby PPL. Expresní přepravce PPL CZ, s.r.o.
Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude sdělen na vyžádání pracovníkem expedice.
V případě objednání zboží je přepravní poplatek 1x 169,- s DPH za každý balík.
Cena dobírky je 79,- s DPH - doporučujeme zvolit formu úhrady převodem dopředu.
Objednávky budeme expedovat až po telefonické komunikaci.

Mezinárodní doprava ostatní země

Při zasílání do zahraničí jsou ceny individuální dle ceníku dopravce.
Informace, o přesné ceně konkrétní zásilky, lze získat u pracovníka expedice naší společnosti (orientační tabulka).

Ceník přepravného:
Hmotnost balíku do: Cena v Kč
10 Kg 400,- (bez DPH)  476,- (vč. DPH)
15 Kg 460,- (bez DPH)  547,- (vč. DPH)
50 Kg 1080,- (bez DPH) 1285,- (vč. DPH)

Ceník doběrečného:
Na dobírku do zahraničí /ostatní země) neposíláme, vždy pouze platba předem převodem na český nebo euro účet.

Poškození zásilky v průběhu přepravy
Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.