Způsob dodání | Notebooky repasované se zárukou | inComputer.cz - slevy až 79%

Způsob dodání

Česká republika

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby PPL. Expresní přepravce PPL CZ, s.r.o.

Termíny doručení na webu uvádíme vždy pro nejrychlejší způsob a to je dobírka a platba kartou online (ještě není v provozu).

  • Pokud zadáte formu úhrady bankovním převodem, budeme zboží expedovat následující pracovní den po připsání platby na náš účet.
  • Pokud si k notebooku/pc přiobjednáte službu Balíček, rozšíření RAM, nebo disku, může se prodloužit termín expedování o 1 den.

V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek 1x 129,- s DPH za každý balík.

Slovenská republika

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby DHL.
Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude oznámen na vyžádání pracovníkům expedice.
Většinou to bývá 2-3 pracovní dny.
V případě objednání zboží je přepravní poplatek 1x 7 EURO s DPH za každý balík.
Cena dobírky je 1 EURO s DPH.

Mezinárodní doprava ostatní země

Při zasílání do zahraničí jsou ceny individuální dle ceníku dopravce.
Informace, o přesné ceně konkrétní zásilky, lze získat u pracovníka expedice naší společnosti (orientační tabulka).

Ceník přepravného:
Hmotnost balíku do: Cena v Kč
10 Kg 400,- (bez DPH)  476,- (vč. DPH)
15 Kg 460,- (bez DPH)  547,- (vč. DPH)
50 Kg 1080,- (bez DPH) 1285,- (vč. DPH)

Ceník doběrečného:
Na dobírku do zahraničí /ostatní země) neposíláme, vždy pouze platba předem převodem na český nebo euro účet.

Poškození zásilky v průběhu přepravy
Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.